𝑴𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓 ‘π‘΄π’π’π’π’‘π’π’π’š’! ʙᴇɒΙͺΙ΄ α΄€ΚŸ ᴍᴀᴀʀ ᴛᴇ Κ™Ιͺʙʙᴇʀᴇɴ ‘ΚŸα΄‡α΄ α΄‡Ι΄sᴑᴇɒ’! πš†πš’πšŽ πšœπš™πšŽπšŽπš•πš πš—πšž πš—πš˜πš ‘π™ΌπšŽπš—πšœ-πšŽπš›πšπšŽπš›-πš“πšŽ-πš—πš’πšŽπš?’Als deze pareltjes werden ontwikkeld door onze leerlingen Latijn uit het π™™π™šπ™§π™™π™š π™Ÿπ™–π™–π™§?

🎲

Tijdens de lessen POP β½α΅–Κ³α΅’αΆ β±α΅‰Λ‘α΅’βΏα΅ˆα΅‰Κ³Λ’α΅—α΅‰α΅˜βΏα΅‰βΏα΅ˆ α΅–Κ³α΅’Κ²α΅‰αΆœα΅—βΎ voerden de π•π•–π•–π•£π•π•šπ•Ÿπ•˜π•–π•Ÿ π•‚π•π•’π•€π•€π•šπ•–π•œπ•– π•₯π•’π•π•–π•Ÿ verschillende opdrachten uit en verzamelden informatie rond verschillende onderwerpen:– Κ™α΄€α΄…Κœα΄œΙͺᴒᴇɴ– ᴑᴀɒᴇɴʀᴇɴɴᴇɴ ΙͺΙ΄ Κœα΄‡α΄› α΄„ΙͺΚ€α΄„α΄œs ᴍᴀxΙͺᴍᴜs– Ι’ΚŸα΄€α΄…Ιͺᴀᴛᴏʀᴇɴ ΙͺΙ΄ Κœα΄‡α΄› α΄„α΄ΚŸα΄ssα΄‡α΄œα΄– ᴄᴀᴇsα΄€Κ€ ᴇɴ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴀɴΙͺsᴇʀΙͺΙ΄Ι’ α΄ α΄€Ι΄ Ι’α΄€ΚŸΚŸΙͺΓ«– ᴅᴇ ᴘᴜɴΙͺsα΄„Κœα΄‡ α΄α΄Κ€ΚŸα΄Ι’α΄‡Ι΄– Κœα΄‡α΄› ʀᴏᴍᴇΙͺΙ΄sᴇ ΚŸα΄‡Ι’α΄‡Κ€

πŸ›οΈ

Al deze vergaarde informatie werd op creatieve wijze verwerkt in een … π˜½π™Šπ™π˜Ώπ™Žπ™‹π™€π™‡!

🀌

Vandaag stelden ze hun spel aan elkaar voor en kregen ze een 𝙫𝙀𝙀𝙧π™₯π™§π™€π™šπ™›π™Ÿπ™š. Tijdens de laatste BUK (α΅’α΅– ¹⁷ ᡐᡉⁱ) houden we een πŸ…‘πŸ…žπŸ…œπŸ…”πŸ…˜πŸ…πŸ…’ πŸ…•πŸ…”πŸ…”πŸ…’πŸ…£ en worden de spellen echt gespeeld.

🀑

π•°π–™π–Žπ–†π–’ π–˜π–•π–Šπ–ˆπ–™π–†π–’π–šπ–˜ π–Šπ–†π–’!

Categories:

Tags:

Comments are closed