โt is vrijdag! ๐งโ๐ดโ๐ชโ๐ฐโ๐ชโ๐ณโ ๐นโ๐ดโ๐ชโโ
๐
Dat betekent vandaag ook einde van de voorleesweek!
๐ฅฒ
Afgelopen week kon je in menig klaslokaal genieten van verhalen. Want ๐ฟ๐ธ๐ธ๐ป๐ต๐ฎ๐๐ฎ๐ท.. daar ben je toch nooit te oud voor?
๐ฏโโ๏ธ
Onze leerlingen werden แด แดแดสสแดแดsสแดแด แด ส van elkaar, maar evenwel แด แดแดสสแดแดsแด สษชแดษดแด van de leerlingen van De Pepel! Via het principe van de Kamishibai, brachten onze derdegraders de verhalen tot leven! En wat gedacht van ษดษชแดษดแดแดแด in het Latijn (Miffa ad Mare) of beleeft สแดสษชษดsแดษด แดสแดsแดแด even spannende avonturen als je ze in het Frans beluistert? Waarom niet raden of een verhaal waar of niet waar is, want wie weet แดกแดs แดส แดษชssแดสษชแดษด แดแดษชแด แดแดษดsโฆ? Toch, @kamielus_ ? Herkennen we sแดษดษขแดแดแดsแดแดษด als ze gewoon voorgelezen worden in het Nederlands? En in de tweede graad konden leerlingen rekenen op โแด แดสสแดssแดษดแด แด แด แดสสแดสแดษดโ!
๐ฅ
Je hoort het: wij staken het ๐ง๐ฆ๐ฆ๐ฃ alvast aan! Zullen we het samen brandend houden?
๐ ๐ฝ๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐โฆ Bอaอrอtอ อMอoอeอyอaอeอrอtอ liet onlangs optekenen: โ๐๐ช๐ฌ๐๐ฐ๐ฌ ๐ช๐ด ๐ญ๐ฆ๐ถ๐ฌ, ๐ฎ๐ข๐ข๐ณ ๐ฌ๐ถ๐ฏ๐ฏ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ฆ ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ข๐ญ๐ด๐ต๐ถ๐ฃ๐ญ๐ช๐ฆ๐ง๐ต ๐ฐ๐ฐ๐ฌ ๐ท๐ฐ๐ฐ๐ณ๐ข๐ญ ๐ฐ๐ท๐ฆ๐ณ ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฑ๐ญ๐ฆ๐ป๐ช๐ฆ๐ณ ๐ท๐ข๐ฏ ๐ญ๐ฆ๐ป๐ฆ๐ฏ ๐ฉ๐ฆ๐ฃ๐ฃ๐ฆ๐ฏ?โ (Amen) ๐
Comments are closed