โ๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐-๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐, ๐ฃ๐ ๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐. ๐น๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐, -๐๐๐๐๐๐๐๐, -๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ -๐๐๐๐๐๐๐รซ๐. ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐รถ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ -๐๐๐๐๐๐, ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐.โ
๐
โฆ Dat is wat je te lezen krijgt wanneer je op onze schoolsite de richting โ๐ง&๐โ aanklikt. In de klas komen heel wat ๐ฅ๐๐๐ ๐ฃ๐๐รซ๐ ๐๐ ๐ก๐ฃ๐ ๐๐๐ค๐ค๐๐ aan bod: onwaarschijnlijk boeiend, maar af en toe willen we weten hoe het er in โแด
ษชแด แดแดสแดแด แดกแดสแดสแด
โ aan toegaat!
๐
Dus kochten onze leerlingen van ๐ฑ๐&๐พ een treinkaartje naar ๐๐๐ฃ๐ฉ om van daaruit aanmelding te verzekeren op de Arteveldehogeschool-Campus Mariakerke. Daar werden onze leerlingen getrakteerd op twee workshops.
1๏ธโฃ
๐๐พแฅฃ๐พ ๐๐พ๐โฑบ๐ (๐๐จ๐๐๐ง๐ญ ๐๐๐ง ๐๐ซ๐ญ๐๐ฏ๐๐ฅ๐๐๐ก๐จ๐ ๐๐ฌ๐๐ก๐จ๐จ๐ฅ ๐๐๐ง๐ญ) bracht onze vijfdes de kneepjes van de ๐๐ค๐ฃ๐ฉ๐๐ฃ๐ฉ๐ข๐๐ง๐ ๐๐ฉ๐๐ฃ๐ bij. Ontdekken hoe je voor merken succesvol content creรซert en dat op een interactieve manier – boeiend, toch? Onze vijfdes leerden in anderhalf uur hoe bedrijven, influencers (แดษด แดขษชแดแดขแดสา – แดแดแดษช แดแดแดษขแดษดแดแดแดษด) geslaagde content kunnen maken met de smartphone.
2๏ธโฃ
Hoe belangrijk dat โbeeldโ is werd ook bij de tweede workshop bestendigd, tijdens โ๐๐พ๐ ษฆ๐พ๐ ๊ญ๐พ๐ ๐แฅฃ๐พฯ
๐โ. Processen in de ๐๐ง๐๐๐๐จ๐๐๐ ๐ข๐๐๐๐๐จ๐๐๐ฉ๐ค๐ง รฉn ๐๐ง๐ช๐ werden toegelicht. En dan was het tijd voor: ๐๐ซ๐๐๐ญ๐ข๐ ๐ฏ๐๐ง ๐ก๐ฎ๐ง ๐๐ข๐ ๐๐ง ๐๐ซ๐ฎ๐ค๐ฉ๐ซ๐จ๐ฃ๐๐๐ญ.
๐
U ziet het: huiswaarts keren met een zแฅฑแฅฃ๐ฟแฒแฅฑแซrแฅk๐แฅฑ แฅฑแฅ gแฅฑโดแฅฑrsแฅแฅแฅฒแฅฃัsแฅฑแฅฑrแซแฅฑ ๐แฅ๐แฅฑแฒแฅฒg. Er zijn minder aangename manieren om te werken aan de ๐๐๐๐๐๐๐๐๐
๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐ต๐๐
๐๐๐๐๐๐
๐ ๐๐ ๐ท๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐!
๐๐พ
Dankjewel mevr. Vanherreweghe en mevr. Wollaert voor de fijne begeleiding!
Categories:
Tags:
Comments are closed