โ€˜๐šƒ๐šŠ๐šŠ๐š• ๐šŽ๐š— ๐šŒ๐š˜๐š–๐š–๐šž๐š—๐š’๐šŒ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ ๐š’๐šœ ๐šŽ๐šŽ๐š— ๐š๐š‘๐šŽ๐š˜๐š›๐šŽ๐š๐š’๐šœ๐šŒ๐š‘-๐š™๐š›๐šŠ๐š”๐š๐š’๐šœ๐šŒ๐š‘๐šŽ ๐šœ๐š๐šž๐š๐š’๐šŽ๐š›๐š’๐šŒ๐š‘๐š๐š’๐š—๐š, ๐šฃ๐šŽ ๐š•๐šŽ๐š๐š ๐š๐šŽ ๐š๐š˜๐šŒ๐šž๐šœ ๐š˜๐š™ ๐šŒ๐š˜๐š–๐š–๐šž๐š—๐š’๐šŒ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ. ๐™น๐šŽ ๐šŸ๐šŽ๐š›๐š๐š’๐šŽ๐š™๐š ๐š“๐šŽ ๐š’๐š— ๐šŒ๐š˜๐š–๐š–๐šž๐š—๐š’๐šŒ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ๐š™๐š›๐š’๐š—๐šŒ๐š’๐š™๐šŽ๐šœ, -๐š–๐š˜๐š๐šŽ๐š•๐š•๐šŽ๐š—, -๐š™๐š›๐š˜๐šŒ๐šŽ๐šœ๐šœ๐šŽ๐š— ๐šŽ๐š— -๐š๐š‘๐šŽ๐š˜๐š›๐š’๐šŽรซ๐š—. ๐š‰๐šŽ ๐šŸ๐š˜๐š›๐š–๐š ๐š•๐šŽ๐šŽ๐š›๐š•๐š’๐š—๐š๐šŽ๐š— ๐š’๐š— ๐š‘๐šŽ๐š ๐š˜๐š—๐š๐šŽ๐š›๐šœ๐š๐šŽ๐šž๐š—๐šŽ๐š— ๐šŸ๐šŠ๐š— ๐š๐šŽ ๐š›๐šŽ๐šŠ๐š•๐š’๐šœ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ ๐šŽ๐š— ๐šŒ๐š˜รถ๐š›๐š๐š’๐š—๐šŠ๐š๐š’๐šŽ ๐šŸ๐šŠ๐š— ๐šŒ๐š˜๐š–๐š–๐šž๐š—๐š’๐šŒ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ๐š™๐š›๐š˜๐š“๐šŽ๐šŒ๐š๐šŽ๐š— ๐šŽ๐š— -๐šŠ๐šŒ๐š๐š’๐šŽ๐šœ, ๐š›๐šŽ๐š”๐šŽ๐š—๐š’๐š—๐š ๐š‘๐š˜๐šž๐š๐šŽ๐š—๐š ๐š–๐šŽ๐š ๐š‘๐šŽ๐š ๐šŒ๐š˜๐š–๐š–๐šž๐š—๐š’๐šŒ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ๐š‹๐šŽ๐š•๐šŽ๐š’๐š ๐šŸ๐šŠ๐š— ๐šŽ๐šŽ๐š— ๐š˜๐š›๐š๐šŠ๐š—๐š’๐šœ๐šŠ๐š๐š’๐šŽ.โ€™
๐Ÿ“
โ€ฆ Dat is wat je te lezen krijgt wanneer je op onze schoolsite de richting โ€˜๐—ง&๐—–โ€™ aanklikt. In de klas komen heel wat ๐•ฅ๐•™๐•–๐• ๐•ฃ๐•š๐•–รซ๐•Ÿ ๐•–๐•Ÿ ๐•ก๐•ฃ๐• ๐•”๐•–๐•ค๐•ค๐•–๐•Ÿ aan bod: onwaarschijnlijk boeiend, maar af en toe willen we weten hoe het er in โ€˜แด…ษชแด‡ แด‡แด„สœแด›แด‡ แดกแด‡ส€แด‡สŸแด…โ€™ aan toegaat!
๐Ÿš†
Dus kochten onze leerlingen van ๐Ÿฑ๐™&๐˜พ een treinkaartje naar ๐™‚๐™š๐™ฃ๐™ฉ om van daaruit aanmelding te verzekeren op de Arteveldehogeschool-Campus Mariakerke. Daar werden onze leerlingen getrakteerd op twee workshops.
1๏ธโƒฃ
๐๐–พแฅฃ๐–พ ๐‹๐–พ๐—‹โฑบ๐—’ (๐๐จ๐œ๐ž๐ง๐ญ ๐š๐š๐ง ๐€๐ซ๐ญ๐ž๐ฏ๐ž๐ฅ๐๐ž๐ก๐จ๐ ๐ž๐ฌ๐œ๐ก๐จ๐จ๐ฅ ๐†๐ž๐ง๐ญ) bracht onze vijfdes de kneepjes van de ๐™˜๐™ค๐™ฃ๐™ฉ๐™š๐™ฃ๐™ฉ๐™ข๐™–๐™ง๐™ ๐™š๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™œ bij. Ontdekken hoe je voor merken succesvol content creรซert en dat op een interactieve manier – boeiend, toch? Onze vijfdes leerden in anderhalf uur hoe bedrijven, influencers (แด‡ษด แดขษชแดŠแดขแด‡สŸา“ – แดแดแดษช แดแด‡แด‡ษขแด‡ษดแดแดแด‡ษด) geslaagde content kunnen maken met de smartphone.
2๏ธโƒฃ
Hoe belangrijk dat โ€˜beeldโ€™ is werd ook bij de tweede workshop bestendigd, tijdens โ€˜๐™๐–พ๐—€ ษฆ๐–พ๐— ๊ญ‘๐–พ๐— ๐—„แฅฃ๐–พฯ…๐—‹โ€™. Processen in de ๐™œ๐™ง๐™–๐™›๐™ž๐™จ๐™˜๐™๐™š ๐™ข๐™š๐™™๐™ž๐™–๐™จ๐™š๐™˜๐™ฉ๐™ค๐™ง รฉn ๐™™๐™ง๐™ช๐™  werden toegelicht. En dan was het tijd voor: ๐œ๐ซ๐ž๐š๐ญ๐ข๐ž ๐ฏ๐š๐ง ๐ก๐ฎ๐ง ๐ž๐ข๐ ๐ž๐ง ๐๐ซ๐ฎ๐ค๐ฉ๐ซ๐จ๐ฃ๐ž๐œ๐ญ.
๐Ÿ‘
U ziet het: huiswaarts keren met een zแฅฑแฅฃ๐–ฟแ‘ฒแฅฑแƒซrแฅ™k๐—แฅฑ แฅฑแฅ’ gแฅฑโดแฅฑrsแฅ†แฅ’แฅฒแฅฃั–sแฅฑแฅฑrแƒซแฅฑ ๐—แฅ†๐—แฅฑแ‘ฒแฅฒg. Er zijn minder aangename manieren om te werken aan de ๐’๐’†๐’†๐’“๐’‘๐’๐’‚๐’๐’…๐’๐’†๐’๐’”๐’•๐’†๐’๐’๐’Š๐’๐’ˆ๐’†๐’ ๐’—๐’‚๐’ ๐‘ต๐’†๐’…๐’†๐’“๐’๐’‚๐’๐’…๐’” ๐’†๐’ ๐‘ท๐’–๐’ƒ๐’๐’Š๐’„ ๐’“๐’†๐’๐’‚๐’•๐’Š๐’๐’๐’”!
๐Ÿ™๐Ÿพ
Dankjewel mevr. Vanherreweghe en mevr. Wollaert voor de fijne begeleiding!

Categories:

Tags:

Comments are closed