๐งโ๐ณ ๐ฅ๐ฒ๐ฐ๐ฒ๐ฝ๐ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ด๐ฒ๐๐น๐ฎ๐ฎ๐ด๐ฑ๐ฒ ๐๐ฟ๐ถ๐ท๐ฑ๐ฎ๐ด๐ป๐ฎ๐บ๐ถ๐ฑ๐ฑ๐ฎ๐ด ๐งโ๐ณ
U neemt 62 enthousiaste leerlingen uit de klassen 6 LWE, 6 MWE, 6 WWI A, 6 WWI B en 6 WWI C. U voegt hier 1 bevlogen actieve leerkracht, ๐๐. ๐ฉ๐๐๐๐๐, รฉรฉn bevlogen leerkracht op rust, ๐๐. ๐ฝ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐, aan toe. U klopt het geheel op met een aantal leerplandoelstellingen rond ๐ฅ๐ฃ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐ ๐๐ง๐๐ en u kruidt af met รฉรฉn van de kernwaarden van onze school: โSอtอeอrอkอ อiอnอ อdอeอ อwอeอrอeอlอdอ!โ
๐น
Zo bekomt u de perfecte cocktail om een namiddagvullend programma te doorlopen op de site van ๐๐ ๐๐ฆ๐ถ๐ท๐ฆ๐ฏ ๐ค๐ข๐ฎ๐ฑ๐ถ๐ด ๐๐ฆ ๐๐ข๐ฆ๐บ๐ฆ๐ณ, ๐ช๐ฏ ๐๐ช๐ฏ๐ต-๐๐ข๐ต๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฏ๐ฆ-๐๐ข๐ท๐ฆ๐ณ.
๐
De leerlingen werden hartelijk ontvangen en na een welverdiende lunch startten de 62 + 2 โฝสณแตแตแตโฟ แตแตแตสณ แตแตโฟ สธแตหข, แตแต แตแตโฟแตสณแตโฟ สทแตสณแตโฟ โฑโฟ แตแตสณแต!โพ aan een ๐๐จ๐จ๐ซ๐ฌ๐๐ก๐ฎ๐ข๐๐ฌ๐ฒ๐ฌ๐ญ๐๐๐ฆ ๐ฏ๐๐ง ๐ฐ๐จ๐ซ๐ค๐ฌ๐ก๐จ๐ฉ๐ฌ.
๐ก
De eerste handelde rond แดแดสแดสษชsแดแดษชแด: โWat is lineair gepolariseerd licht?โ, โHoe werkt een polarisatiefilter?โ, hierbij gingen leerlingen ook zelf aan de slag en voerden ze proeven uit rond โDe wet van Malusโ, dubbelbrekende kristallen en absorptie door een zonnebrilglas.
๐ซจ
Bij de tweede workshop bestudeerden de leerlingen aan de hand van trillingsmetingen met behulp van een smartphone waarom en สแดแด สแดแดแดกแดแดษดแด ษชษขแด แดแดษดsแดสแดแดแดษชแดs แดสษชสสแดษด. De sessie focuste op het trillingsgedrag van torens en bruggen. Er werd uitgelegd hoe het trillingsgedrag van werkelijke structuren kan berekend worden en welke maatregelen genomen kunnen worden om deze trillingen te reduceren.
๐
Na vandaag kunnen we stellen dat mr. Bosman en mr. Verschueren de โ๐๐พ๐โฑบ๐พ๐ฃ ๐๐พฯ ๐๐พ๐ฃโ van de fysica zijn, zij hebben de vrijdagmiddag van deze zesdes immers meer dan op smaak gebracht!
Comments are closed